Filme „Meilės pusiausvyra" Ch. Evans'o herojus - beviltiškas romantikas, gyvenime iškentęs jau keletą nelaimingos meilės atvejų, tačiau vis dar užsispyrusiai tikintis gražaus, abipusio ir amžino jausmo egzistavimu.
Ne patį sėkmingiausią laikotarpį išgyvenantis privatus detektyvas Holandas ir efektyviai ir greitai legaliai nesutvarkomas užsakovų problemas sprendžiantis Džeksonas kartu privalo surasti dingusią merginą.
Seniai matyto sūnaus aplankyti keliaujantis gydytojas Šiaurės Karolinos viešbutyje susižavi nelaimingai ištekėjusia moterimi.
Filme „Meilės pusiausvyra" Ch. Evans'o herojus - beviltiškas romantikas, gyvenime iškentęs jau keletą nelaimingos meilės atvejų, tačiau vis dar užsispyrusiai tikintis gražaus, abipusio ir amžino jausmo egzistavimu.
Ne patį sėkmingiausią laikotarpį išgyvenantis privatus detektyvas Holandas ir efektyviai ir greitai legaliai nesutvarkomas užsakovų problemas sprendžiantis Džeksonas kartu privalo surasti dingusią merginą.
Tai tikra istorija apie užkietėjusį vagį Forestą Takerį, kuris dužiąją savo gyvenimo dalį praleido arba plėšdamas bankus, arba sėdėdamas kalėjimuose ir bandydamas pabėgti iš ten.
Vieną rytą, atsibudęs po nuostabių vestuvių su Lijana, Tedis vos negauna infarkto, virtuvėje išvydęs kažkelintą mėnesį nėščią savo žmoną. Šiaip ne taip prastūmus dieną, kitą rytą jį pažadina kūdikio verksmas.
Filmas nukelia į baugoką ateitį, kurioje žmonės nekelia kojos iš namų. Niekada. Nes jiems to nereikia: už juos socialinį gyvenimą gyvena pažangūs robotai – „surogatai“.
Tai tikra istorija apie užkietėjusį vagį Forestą Takerį, kuris dužiąją savo gyvenimo dalį praleido arba plėšdamas bankus, arba sėdėdamas kalėjimuose ir bandydamas pabėgti iš ten.
Šiaurės miško kelias.
"Filmzone" filmų pristatymai.